19.9.11

EL PALMERAL DE LA PEA - VILAMARXANT

TEMPORADA D'EXCURSIONS 2011-2012

Diumenge,
25 de Setembre, Primera Excursió.
PUNTS DE TROBADA, Els habituals.
EIXIDA: 8.15 del matí,  des de l'Ateneu de Benaguasil.
...   ...   ...   ...   ...
Anirem en cotxes particulars, direcció carretera de Pedralba, fins a les proximitats dels pous del Palmeral (8.30-8.45); allí deixarem els vehicles i començarem l'excursió amb una lleu pujadeta, fins arribar a un punt alt on ens trobarem amb una ampla panoràmica del riu: riu avall Benaguasil i Llíria vists d'esquenes, i cap a l'oest vorem uns meandres per la vora esquerra dels quals transcorrerà l'excursió; des d'aquest mirador natural iniciarem un descens prou pronunciat fins arribar al costat del riu on buscarem un lloc planet per esmorzar (9.30-10.00 hores).
Després continuarem riu amunt, sempre vorejant-lo i arribarem fins molt prop d'una xicoteta pressa que hi ha aigües avall del poble de Pedralba, on naix el canal que va a la Casa de les Llums; arribant ací tornarem riu avall, pel camí fet anteriorment, fins a un punt on agafarem una altre sender distint i pel qual tornarem al punt de partida. A les 13.00-13.30 podem haver acabat de caminar; aleshores agafarem els cotxes per anar a dinar a la caseta de Cano, prop de l'Aljub de Miqueta.
CAL DUR:  calcer de muntanya, esmorzar, dinar i tot allò que tingueu a bé portar: dolç, salat, torrat, fruita, del forn, per beure, dolçaines, tabals...
Si voleu torrar-vos alguna cosa estarà el foc encés però heu de portar la carn de casa.